zoltandavid 2009.04.17. 00:28

Furcsa sóder

A mai Esti Showder egészen sokkolta labilis idegrendszeremet. A Kovács Lázár-os cucc mókás volt, egészen modern, meg minden, kissé erőltetett poénokkal ugyan, de nézhető volt. Utána megjelent a színen egy számomra eleddig ismeretlen hegedűművész, Lajkó Félix. Azt gondoltam, szakmai dolgokról lesz szó, meg mindenféle díjakról, amiket nyert ez a fazon. Na mindegy. A lényeg, hogy nem így történt. Már a bevonulásnál láttam, hogy valami nincs rendben a fickóval, aztán minden kételyem eloszlott, amint megszólalt.

Először azt hittem, be van nyomva. Pengette ott a hegedűjét, mint egy gitárt. A kamerák nem tudták olyan pozícióból venni Fábryt, hogy ne lógjon be a művész úr vonója a képbe. És ahogy válaszolt a kérdésekre! Beszarás!

-Én azt hallottam, hogy van egy fanklubod Japánban.

-Igen.

Olyan hangon válaszolt minden kérdésre, mintha szarna az egészre. Elképesztő volt.

Sajnáltam, hogy vége lett. Mondjuk eleve nem lehetett hosszú beszélgetés, lévén a tag nem volt vevő rá. Mégis hallgattam volna még. Olyan jópofán elvont. Jól áll neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltandavid.blog.hu/api/trackback/id/tr961069937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sovesztomesz 2009.05.08. 12:15:15

Fábry-t már nem-igen nézek, Lajkó-koncertre már nem-igen járok; elszaladt velük aló, de nem ezért nem érdekelnek. Mindketten jók abban, amit csinálnak, de kifakultak; Fábry már "unalmas" és Lajkó-fanatikus se voltam soha. Emlékszem, ezt a hegedű virtuózt anno egy régi-régi Mediawave fesztiválon még láttam vegyülni a közönséggel, szerényen, visszamosolyogva. Az jobban állt neki szerintem, de egyébként mindegy; Deák "Bill" Gyulát sem a kinézete, vagy a természete, hanem inkább az orgánuma miatt szeretik elsősorban.
süti beállítások módosítása