zoltandavid 2009.04.11. 18:50

Nincs kaja

Létezik olyan, hogy a mikrós pizza szénné ég? Korábban ez a kérdés fel sem vetődött bennem, s nem csak azért, mert nem vettem korábban még ilyen kaját, hanem mert ésszerű lenne, hogy egy étel nem lesz 5 perc mikrózás után antracit fűtőértékű tiszta karbon. (Ez szép mondat volt azér...)

Mégis az lett, és most itt ülök atlétában, zsíros hajjal és üres gyomorral, pont mint egy züllött alkoholista.

Na de én ezt kajak nem értem... Ha öt percre berakom maximum fokozaton, miért nem lesz csak forró, miért jön füst a mikrohullámú sütő aljából, tetejéből, oldalából stb.? Igazán belekalkulálhatnák a gyártók, hogy nem állok ott mellette, hanem beteszem, oszt majd ha eszembe jut, kiveszem. Tiszta füst a folyosó (még szerencse, hogy csak az! - pont időben érkeztem, még csak a füst fele ment ki a mikróból, annak a negyede a folyosóra). Kinyitottam a mikrót, és a kezemig nem láttam. Mókás volt. Gyorsan becsuktam az ajtót, hátha a portás nem érzi meg ezt a szagot. Egy órája történt, azóta nem szólt, tehát nemigen érzi...

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltandavid.blog.hu/api/trackback/id/tr881059822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picibaba 2009.04.12. 23:55:03

Az a mikró életveszélyes. Használj tepsit;)

zoltandavid 2009.04.13. 00:13:42

@picibaba:
Nincs tepsim:(
"A főiskolások csórók."

Egyébként köszi a látogatást.. meg a kommentet.
süti beállítások módosítása